Bienvenue sur mon blog! Mes messages sont le plus souvent programmés à l'avance pour être postés régulièrement. J'espère que vous aimerez mes réalisations et que vous me le direz en laissant un petit commentaire, toujours apprécié! Et si vous permettez (en laissant l'adresse de votre blog), je viendrai vous voir, bien sûr !
Si vous aimez, n'hésitez pas à partager !



My name is Laurence, I created this blog to share my pages and other scrapbooking projects. I often schedule my posts and if you leave a message, I love to comment back, when I know how (if you leave your blog address!).
You can also follow my blog if you just want to see my latest pages.
If you like, feel free to share !

mardi 16 juillet 2013

Accompagner... Scrap around the world



Voici ma page pour Scrap around the world, j'ai tourné le sketch de 90° et j'ai été inspirée par les couleurs assez neutres de cette palette. J'ai utilisé les jolis papiers de Pandore pour cela. Ma page est assez simple et pourtant elle ne fait pas vide. Elle ira dans l'album de ma fille, c'est un souvenir de la sortie de classe à laquelle j'ai participé comme parent accompagnateur. C'était une chouette sortie, on a beaucoup appris sur les gaulois, romains et grecs qui ont habité la région.




Here is my page for Scrap around the world this month ! 
I chose to keep the almost neutral palette of the moodboard and I rotated the sketch clockwise. I used Les papiers de Pandore for this page. It will go in my daughter's album as a souvenir of the visit of a place where the Gaulois, Romans and Greeks used to live (and make war). I went there with the whole class and their teacher, it was such a great day !

13 commentaires:

  1. une belle page ... j'adore ces papiers et le combo !!!
    Bizz

    RépondreSupprimer
  2. Une page très réussie. J'aime beaucoup les papiers que tu as choisis. Bises.

    RépondreSupprimer
  3. Wonderful page !! I love your neautral, 'earthy' colour palette which suits your photo perfectly. Thanks for playing along with us at Scrap Around The World this month.

    RépondreSupprimer
  4. Love your neutral palette and your take on the sketch - thanks for your support at Scrap Around the World - I really appreciate it xo

    RépondreSupprimer
  5. Laurence I love this layout and Sortie is a word I learned very quickly in France ;D I had such a wonderful time there and I am totally in love with your country. I have some amazing photos to scrap too :D gorgeous layout. Now following your blog too :D

    RépondreSupprimer
  6. Fabulous page!! love it!! thanks for joining us at SATW!!

    RépondreSupprimer
  7. Love the muted colors and the page composition! Thank you for playing along with Scrap Around the World.

    RépondreSupprimer
  8. Cette page est vraiment magnifique. J'adooore.
    Bravo.
    Bisous.
    Karen.

    RépondreSupprimer
  9. Love the soft and muted colours you have chosen for your page Laurence. You do the Pandore papers such fabulous justice, I'm sure Julie is very pleased with your work too. Thank you somuch for joining in with us at SATW this month!

    RépondreSupprimer
  10. VERY NICE PAGE AND GREAT WORK WITH COLORS, THANK YOU FOR JOINING satw CHALLENGE THIS MONTH!

    RépondreSupprimer
  11. this is just so beautiful!!
    thanks for joining us at SATW!

    RépondreSupprimer
  12. A great layout. Love your composition, colours and little details.

    RépondreSupprimer

Merci pour vos petits mots ♥, thanks for your little words ♥